Saturday, April 28, 2012

Tercomel

Antara filem melayu yang agak menarik untuk aku tonton di bulan Jun akan datang :)
Persembahkan kat korang HANYA AKU CINTA KAU SEORANG via MIG ONLINE



Kau hadir tanpa ku sedari mengisi kekosongan hati
Kini kau pergi tinggalkan ku lemas ku dalam sepi
Hujan yang turun ke bumi membawa rindu yang mengunung
Kau biarkan ku oh sendiri malam ku tanpa mimpi

Mengapa tangan kau lepaskan setelah hatiku kau tawan
Mengapa takdir memisahkan hanya aku cinta kau seorang
Mengapa tangan kau lepaskan setelah hatiku kau tawan
Angin malam bawalah cintaku menghapus rasa rindu

PS. Kalau korang nak baca sinopsis filem ni boleh klik terus di link trailer di atas. Dan jika ada yang tak tahu apa maksud Happy Forever Anniversary D'amour Platonicious mari aku nak translatekan sedikit. Dalam melayunya berbunyi platonik dan ianya seperti satu hubungan persahabatan di antara lelaki dan perempuan yang sangat akrab tanpa wujud perasaan cinta. Berkongsi segala rahsia, bercerita apa sahaja dan sentiasa bersama berdua. Oh begitukah platoniknya, pon boooleh lahhhh.

______________________________________________________________________________________________________

Selain daripada filem HACKS, filem Aku Ada Kau Ada juga akan ditayangkan di pawagam berhampiran anda pada 24 May ini . Gandingan comel Shaheizy Sam dan Yana Samsuddin seperti yang sedia maklum. For more info clickhere.com.my :)